2016. augusztus 14., vasárnap

Interjú, és hasonló érdekességek.

Sziasztok baglyocskák!
Igen, ez a becézés már megragadt a fejemben:) most nem résszel jövök (de lent arról is lesz szó), hanem valami egészen mással.
Mint a címből is kiderült, egy interjúról lesz szó. Velem csináltak egyet, ami hatalmas élmény volt számomra, mert ilyenre eddig nem került sor. Gondoltam leírom nektek, hogy milyen kérdéseket kaptam, hogy el tudjátok olvasni:)

L. T: Rendben az első kérdésem hogy honnan szerzed az ihletet?

K. M: A részekhez az ötleteim mindig a fejemből pattannak ki, bár az nagyban befolyásolja, hogy milyen hangulatom van. Könnyebben tudok úgy belebújni a szereplők személyiségebe, ha átérzem az érzéseiket.

L. T: Mennyi időbe telik megírni egy rész?

K. M: Attól függ, mennyi ötletem van hozzá. Általában egy hónap, de van amikor több, valamikor viszont kevesebb idő szükséges:)

L. T: Hány blogot készítettél eddig?

K. M: Ez az első blogom, amit elkezdtem írni, de a jövőben tervezek ezután közzé tenni egy másikat is, ha ezt befejeztem.

L. T: Hány blogot olvasol eddig?

K. M: Nem olvasok annyira sokat, talán kettőt, ha jól emlékszem.

L. T: Gondoltál már arra hogy mi lenne ha nem írnál?

K. M: Igen, ez egy nap már eszembe jutott. Talán ha bele se kezdtem volna a történetembe, nem tapasztalom meg az olvasók érzéseit. Ahogy mindig türelmetlenül várták, hogy mikor lesz rész, és ahogy folyamatosan buzdítottak, és dicsérték az írásomat.

L. T: Mi a véleményed a sértő kommentekről?

K. M: Általában nem igazán szoktam kapni, és ezt nem úgy mondom, hogy én "hű de jó író vagyok, még rossz kommenteket se kapok". De, igen szoktam kapni, és én tanácsként fogadom meg őket. Ha van valamilyen problémájuk a bloggal, tehát például rövid egy rész, akkor megpróbálok következőleg hosszabbat írni.

L. T: A családod tudja hogy írsz? Mit szólnak hozzá?

K. M: A családból senki sem tudja, hogy vezetek egy blogot, csupán a barátaim tudják. A lányok olvassák, a fiúk gondolom nem.

L. T: Mi kényszeríttet arra hogy írj?

K. M: Hatalmas képzelőerőm van, és a fantáziám is az egekbe szökött mikor elkezdtem játszani a Csábításból Jelessel. Olyan ötletek pattantak ki a fejemből, amit úgy éreztem, meg kell osztanom másokkal.

L. T: Meddig akarod folytatni a blogodat?

K. M: Van már elképzelésem, hogy hogyan fog véget érni a történet, de a pontos dátumot még nem tudom, hogy mikor jutok el odáig, hogy befejezzem. Addig örömmel folytatom a történetem, amíg vannak olvasók, hogy olvassák.

L. T: Mit csinálsz sokszor ha a blogodat írod?

K. M: El nem tudom úgy képzelni az írást, hogy nem hallgatok zenét közben. Sokszor segít, ha hangulathoz megfelelő zenét választok.

L. T: Mit éreztél amikor ki raktad a blogod első résztét?

K. M: Reméltem, hogy elnyeri majd az olvasók tetszését. Örömmel láttam a sok pozitív visszajelzést, amit a részhez írtak.

L. T: Gondoltad volna hogy ilyen nagy sikert érsz el?

K. M: Életembe nem gondoltam volna, hogy ennyien fogják szeretni azt, amit csinálok. A mai napig elgondolkozok azon, hogy vajon mi foghatta meg az olvasókat. A szókincsem, a szereplők, vagy csak maga a történet.

L. T: Mit szólnál ahhoz hogy valaki a te történetedet utánozza?

K. M: Természetesen nem örülnék neki, hiszen azt gondolom, hogyha valaki elkezd egy történetet, akkor a saját fantáziájából merítse az ötleteket, ne pedig más történetéből. Nem hagynám szó nélkül, és szép szavakkal megkérném az írót, hogy változtasson a történeten, mert ez nekem nem esik jól. Én is olvasok más blogokat, de sose szoktam másolni belőlük.

L. T: És akkor az utolsó kérdésem az lenne hogy ha be fejezed a mostani blogot akkor csinálnál még egy évadot?

K. M: Még egy évadot nem hiszem, talán a főhős gyerekeivel egy másmilyen, pár részes történetet. Úgy tervezem, hogy ha befejezem a blogot, akkor elindítok egy másikat.

Nos, ennyi lett volna ez az interjú. Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, és hogy válaszolhattam a kérdésekre:)

Akkor térjünk is át a részre!:)
Első információ, hogy a részt csak estefelé fogom tudni feltenni, mert még nincs teljesen kész. A képeket meg be kell illesztenem, és formáznom kell a szöveget, valamint a végét meg kell írnom.
Második információ, hogy FIGYELEM (csupa nagy betűvel). 
A következő részben elszabadult a perverz fantáziám, így előre is bocsánatot kérek azoktól, akik annyira nem szeretik az ilyesmi részeket. Akik pedig szeretik, azoknak... Úgymond jó szórakozást (?) kívánok:D
Ezt nem fogom kiírni a rész elejére, mint a többnél, és ha már feltettem az interjút, gondoltam ezt megemlítem.

Akkor én el is búcsúzok, és még este találkozunk;)
(Bocsi de ezt nem hagyhattam ki mert piszkosul aranyos)

2 megjegyzés:

  1. Wow, szerintem jo otlet volt hogy felraktad:) en orommel olvastam el az interjut^^
    A reszt pedig mar naggggyon varom*---* az jo is ha kicsit perverz:3

    VálaszTörlés
  2. Meg is értem miért értél el ekkora sikert! Fantasztikus vagy! Engem a szereplők fogtak meg igazán, de azért a többi se rossz;)

    VálaszTörlés